Заголовок статьи


Танок

Філіна Варвара, 3 клас


     Одного весняного дня два молодих вітерці гуляли над широким зеленим луком. Їм було нудно літати у повітрі і вони вирішили вигадати щось цікаве. Розігнавшись на зустріч один одному, вітерці весело закружляли у таночку, підіймаючи у верх осіннє листя. 

    Дві дівчинки, які тим часом сиділи на гойдалці і пестили песика Арті, побачили повітряний танок і на мить були зачаровані цим явищем. Оговтавшись, через хвилину вони мерщій побігли до будинку, розповісти батькам про невеликий смерч, який щойно пронісся вздовж паркану 

 
Читать дальше

Заголовок статьи

 


 Улюблена професія – художник. 

Томин Єва, 3 клас

               Мені цікава професія художника. Можна створювати різні картини та малюнки. Під час написання картини задіяна творча уява. Художник робить спочатку ескіз, а потім – полотно. Роботу художника можна побачити в музеї та на виставці. Також, митець може ілюструвати книги. Інколи «майстри пензля» розмальовують стіни будинків. 

             Я мрію стати художником! 


Читать дальше

Заголовок статьи

 

Програміст – важлива професія.

Матвій Бондаренко, 3 клас


            До настання повноліття ми маємо обрати професію. Це нелегкий вибір.  Я довго думав і обрав професію програміста.

           Програміст – важлива професія ,тому що без програмування не можна уявити сьогодення.Людство вже не можна уявити без комп’ютерів, тому що їх послуги будуть потрібні все більше і більше з кожним днем. 

Читать дальше

Заголовок статьи

    


Моє хобі

Винокуров Павло, 3 клас


      У світі навколо багато всього цікавого та захоплюючого.Кожен може знайти собі щось до душі. Захоплення людини – це те, що вона робить не тому що треба, а тому що їй це подобається. Існує багато речей, які викликають у мене інтерес, проте, серед них я хочу виділити малювання логотипів для своїх вигаданих компаній. 

    У цьому хобі мені подобається те, що я можу багато чого уявити та вигадати. Коли я це роблю, я відчуваю захопленість, організованість та радість. Якщо я малюю і мені все вдається, то я можу проводити за цим заняттям по три години поспіль. За час роботи над своїми логотипами я став задумливий та розумний. Я займаюся цим, тому що це заняття рятує мене від депресії та дає нові сили.

Читать дальше

Заголовок статьи

       



Казка про вітер

Манько Аліса, 3 клас


     Жив-був вітер. Одного дня він гуляв у печері, коли вітер був уже на дні печери, каміння почало осипатися і засипати його. Він не міг там залишатися довго, тому що печеру почало заливати водою. І тут блискавка вдарила в печеру, у такий спосіб зробивши у ній отвір. І вітер звільнився з полону. Відтоді він з блискавкою – найкращі друзі.

Читать дальше

Заголовок статьи

  





Як українці гопака навчилися танцювати

Новіков Кирило, 3 клас 


  

Були часи, коли українці не мали свого національного танцю. Сиділи собі сумні на вечорницях й дивилися, як угорці вальсують, ірландці чечітку б'ють, а греки сиртакі настрибають. Один козак сумував найсильніше та похмуро вуса крутив. Бо ніц кохану дівчину зацікавить не міг, до танцю запросити. Вийшов цей козак якось до тину, люльку покурити, а на його долю якраз в цьому місті вирішив заночувати вітерець -Пустунець. Тільки вітерець очі закрив, як козак зітхати почав та люлькою диміти. Вітерець враз люльку задмухав, козак другий раз запалив, і знову вітерець задмухав. Здивувався козак , поклав люльку до кишені в шаровари та Пустунця вже було не зупинити , він до козацької кишені проліз та заплутався в широких штанях, як почав лоскотати та холодити козака, що він по шароварам захлопав та почав присідати, колінця викидати. А тут кохана козака побачила, як він вправно кружляє та присідає, та й погодилась за нього заміж вийти. Всі козаки той приклад на вуса собі намотали, танець з вітерцем – гопаком назвали. Відтоді в усіх незрозумілих ситуаціях танцюють гопак!

Читать дальше

Заголовок статьи

Моє хобі

Матвій Бондаренко, 3 клас 


     У світі навколо багато всього цікавого та захоплюючого.Кожен може знайти собі щось до душі. 

     Захоплення людини – це те, що вона робить не тому що треба, а тому що їй це подобається. Існує багато речей, які викликають у мене інтерес, проте, серед них я хочу виділити риболовлю. 

Мені подобається рибалити, через те що можна відпочити від щоденних справ, подихати свіжим повітрям і послухати спів пташок. Але, на мою думку, найцікавішим є результат.Я думаю, що рибалити можна весь рік, бо це заняття ніколи не набридне.

Читать дальше

Третьокласники пишуть оповідання

Маленький вітер 

Павло Винокуров, 3 клас


 Були собі три вітри: перший Свистун, другий Забіяка, а третій Маленький вітер. 

 Якось наказала Свистуну мама піти в село купити борошна на хліб і той пішов до села.

Іде, іде - бачить продавець з ВЕЛЕТЕНСЬКИМИ тарілками. Свистун запитує: 

 - Скільки треба за таку тарілку борошна грошей?

А той каже: “Зробиш мені щось добре, дам тобі таку тарілку”. 


Розлютився вітер, Та як СВИСНЕ! 

Здув з ніг продавця. 

А продавець й каже : “Ні, більше навіть не побачиш борошна!” 

 Що було робити Свистуну? Пішов він до дому. 

 Потім послала мати Забіяку до села за борошном. Прийшов він до села, бачить цей самий продавець, який Свистуну не дав борошна та й пішов він до продавця. 

 -А скільки коштує ця велетенська тарілка?

 - А не скільки!- відповідає той. - Зроби мені щось доброго дам тобі тарілку. 

 Розлютився той та як вдарив по продавцю той аж крикнув та й побіг куди дорогу знає. 


 Послала мати Маленького вітра за борошном у село. 

Прийшов той до села аж бачить продавець з ВЕЛЕТЕНСЬКИМИ тарілками борошна та й запитує: 

 -Скільки тарілки коштують?


А той каже: " Зробиш мені щось добре дам тобі таку тарілку.
"

 Але не розлютився той, як його брати а шкода стало продавця цього що під самим сонцем стоїть. 

Та й дмухнув він тоді на ньогог лагідно-лагідно.

 Продавець дав йому тарілки, та з радістю пішов Лагідний вітер до дому. 

 Дав тарілку матері, мама спекла пиріг та дала його Лагідному вітру, а його братам нічого не дала, тому що той продавець був її татом і  тато їй все розповів. 

Зрозуміли брати що треба ніколи не шкодити своїм друзям та всім людям тому що в кожного є язик, який зможе зробити все що завгодно тільки словом. 

Читать дальше

Як зробити вивчення природи в онлайн школі цікавим?

Звісно, читати, дивитися відео та створювати свої проекти. Вони можуть бути з пластиліну, на папері, з будь яких підручних матеріалів, у вигляді презентації або мультфільму. 

Під час карантину ми бачимо своєю найважливішою задачею - спонукати дітей до власної творчості у вивченні кожного предмету. 

Наша Зорянка з 4 класу днями створила ось такий шедевральний мультфільм. 

Насолоджуйтесь!


Читать дальше