Початкова школа
Найважливіші шкільні роки - це перші пʼять класів. Саме в цей час закладається ставлення до навчання, формуються важливі ділянки мозку, які відповідають за концентрацію, увагу, памʼять. І найкращий розвиток відбувається саме за наявності дослідницької діяльності, активного руху, тривалих прогулянок на природі.
А не тільки за шкільними партами!
Якщо ви живете в Осокорках, Позняках або в іншому районі Лівого берега Києва, ви вочевидь не один раз міркували над тим, як в умовах камʼяних джунглів Дарницького району дати дитині всі можливості для розвитку? Якщо ви живете в Осокорках, Позняках або в іншому районі Лівого берега Києва, ви вочевидь не один раз міркували над тим, як в умовах камʼяних джунглів Дарницького району дати дитині всі можливості для розвитку?
Найважливіші шкільні роки - це перші пʼять класів. Саме в цей час закладається ставлення до навчання, формуються важливі ділянки мозку, які відповідають за концентрацію, увагу, памʼять. І найкращий розвиток відбувається саме за наявності дослідницької діяльності, активного руху, тривалих прогулянок на природі.
А не тільки за шкільними партами!
Якщо ви живете в Осокорках, Позняках або в іншому районі Лівого берега Києва, ви вочевидь не один раз міркували над тим, як в умовах камʼяних джунглів Дарницького району дати дитині всі можливості для розвитку? Якщо ви живете в Осокорках, Позняках або в іншому районі Лівого берега Києва, ви вочевидь не один раз міркували над тим, як в умовах камʼяних джунглів Дарницького району дати дитині всі можливості для розвитку?
Це абсолютно реально, але тільки за деяких умов:
- невеликі групи дітей
- педагоги, які готові прислухатися до дитини
- педагоги, у яких немає автоматичних налаштувань, що вони все знають, натомість є постійний пошук оптимальних інструментів для навчання
- багато якісного руху
- багато свіжого повітря
- ритм вдиху та видиху під час навчання: уроки - тривала активна пауза, інтелектуальне навантаження - рукоділля
- контакт з природою
- якісна бульбашка дорослих та дітей довкола
- невеликі групи дітей
- педагоги, які готові прислухатися до дитини
- педагоги, у яких немає автоматичних налаштувань, що вони все знають, натомість є постійний пошук оптимальних інструментів для навчання
- багато якісного руху
- багато свіжого повітря
- ритм вдиху та видиху під час навчання: уроки - тривала активна пауза, інтелектуальне навантаження - рукоділля
- контакт з природою
- якісна бульбашка дорослих та дітей довкола
Це абсолютно реально, але тільки за деяких умов:
- невеликі групи дітей
- педагоги, які готові прислухатися до дитини
- педагоги, у яких немає автоматичних налаштувань, що вони все знають, натомість є постійний пошук оптимальних інструментів для навчання
- багато якісного руху
- багато свіжого повітря
- ритм вдиху та видиху під час навчання: уроки - тривала активна пауза, інтелектуальне навантаження - рукоділля
- контакт з природою
- якісна бульбашка дорослих та дітей довкола
Для себе ми вже багато разів пересвідчилися, що наші діти не тільки опановують шкільну програму, але й зберігають природний потяг до знань, а також виростають в міцні, стабільні особистості.
Приходьте на гостини та відчуйте нашу атмосферу!
Приходьте на гостини та відчуйте нашу атмосферу!