Середня школа
Чим старші стають діти, тим складніше школі зацікавити дитину навчанням. Підлітки починають саботувати навчальний процес, їм стають важливішими стосунки з однолітками, ніж авторитет учителя або батьків, і це абсолютно природний процес!
Нашим завданням в роботі з дітьми 10 - 16 років ми бачимо:
- дати дітям сильну академічну базу
- зберегти природну допитливість дитини
- підтримати її в її індивідуальній траєкторії розвитку
- навчити вчитися
- забезпечити дитину вчителем-ментором, який допоможе їй в її освітній подорожі
Окрім загальноосвітньої програми, діти до того ж мають заняття з музики за методикою Орфа, час на самопідготовку в школі, щоб мінімізувати час на домашнє завдання вдома, проєктні дні, виїзди, екскурсії.
Ось тільки деякі проєкти, які реалізували наші учні середньої школи:
- записали аудіокнигу для молодших дітей
- провели цикл уроків для молодших класів
- виготовили власноруч товари для ярмарків, створили власну упаковку товару, презентацію, рекламну акцію
- створили інтерактивний музей Т.Г. Шевченка для молодших школярів
- власноруч організували свято Осені для батьків, з кафетерієм та здоровим баром
За кожним з цих проєктів стоїть ретельне планування, командна робота, багато письмових активностей, презентація для всієї школи (поговоримо про навички самопрезентації?).
Приходьте на гостини та відчуйте нашу атмосферу!
Чим старші стають діти, тим складніше школі зацікавити дитину навчанням. Підлітки починають саботувати навчальний процес, їм стають важливішими стосунки з однолітками, ніж авторитет учителя або батьків, і це абсолютно природний процес!
Нашим завданням в роботі з дітьми 10 - 16 років ми бачимо:
- дати дітям сильну академічну базу
- зберегти природну допитливість дитини
- підтримати її в її індивідуальній траєкторії розвитку
- навчити вчитися
- забезпечити дитину вчителем-ментором, який допоможе їй в її освітній подорожі
Окрім загальноосвітньої програми, діти до того ж мають заняття з музики за методикою Орфа, час на самопідготовку в школі, щоб мінімізувати час на домашнє завдання вдома, проєктні дні, виїзди, екскурсії.
Ось тільки деякі проєкти, які реалізували наші учні середньої школи:
- записали аудіокнигу для молодших дітей
- провели цикл уроків для молодших класів
- виготовили власноруч товари для ярмарків, створили власну упаковку товару, презентацію, рекламну акцію
- створили інтерактивний музей Т.Г. Шевченка для молодших школярів
- власноруч організували свято Осені для батьків, з кафетерієм та здоровим баром
За кожним з цих проєктів стоїть ретельне планування, командна робота, багато письмових активностей, презентація для всієї школи (поговоримо про навички самопрезентації?).
Чим старші стають діти, тим складніше школі зацікавити дитину навчанням. Підлітки починають саботувати навчальний процес, їм стають важливішими стосунки з однолітками, ніж авторитет учителя або батьків, і це абсолютно природний процес!
Нашим завданням в роботі з дітьми 10 - 16 років ми бачимо:
- дати дітям сильну академічну базу
- зберегти природну допитливість дитини
- підтримати її в її індивідуальній траєкторії розвитку
- навчити вчитися
- забезпечити дитину вчителем-ментором, який допоможе їй в її освітній подорожі
Окрім загальноосвітньої програми, діти до того ж мають заняття з музики за методикою Орфа, час на самопідготовку в школі, щоб мінімізувати час на домашнє завдання вдома, проєктні дні, виїзди, екскурсії.
Ось тільки деякі проєкти, які реалізували наші учні середньої школи:
- записали аудіокнигу для молодших дітей
- провели цикл уроків для молодших класів
- виготовили власноруч товари для ярмарків, створили власну упаковку товару, презентацію, рекламну акцію
- створили інтерактивний музей Т.Г. Шевченка для молодших школярів
- власноруч організували свято Осені для батьків, з кафетерієм та здоровим баром
За кожним з цих проєктів стоїть ретельне планування, командна робота, багато письмових активностей, презентація для всієї школи (поговоримо про навички самопрезентації?).